3 Şubat 2013 Pazar

Mudo Kids keşfi ve 23. aya doğru

2013 Şubat' nın hafta başına da girmiş bulunuyoruz. Nisan hanım bu arada hiç gündüz uykusu uyumuyor. İki hafta öncesindeki öksürüklü hastalığından beri es geçiyor öğlen uyumayı. Çok hareketli, sürekli birşeyler söylüyor ve istiyor, yorulmak bilmiyor. Sanırım 2 yaş sendromu da geldi, istediği olmayınca timsah gözyaşlarını devreye sokuyor. Bir de market veya bir mağazaya girdiğimizde beğendiği birşey olursa "alalım alalım" diye diretiyor ufaktan. Gezmeyi, gezdirilmeyi, yeni insanları çok seviyor. Hayatımız, nisanni merkezli tüm hızıyla devam ediyor kısaca.)


Bugünün alışveriş turunda, Mudo Kids' in keşfi var. Çocuk ürünleri sattığını biliyordum, ancak ara ara bakındığımda pek birşey bulamamıştım. Zaten çok küçük yaşlar için mevcut değil giysiler. Kendimiz için birşeyler bakınırken bu iki tshirte vuruldum! Her kız çocuğunun annesinin aşkı olan "cupcake" temasındaki beyaz tshirtü çok sevdim. Kırmızı düğmelerle de süslemişler çok şirin olmuş..Ve sonraısnda, özellikle "Keep Calm" modasının tavan taptığı şu günlerde, tshirt ün 6 yaş olmasını umursamayarak hemen kaptım. Bu arada bu ürün erkek reyonundandı .) Ben Nisan' a çoğu zaman kız renkleri diye tanımladığımız, pembe, lila, mor vs. giydirmekten, her yerde kız reyonunda bu temel renkleri görmekten sıkılıyorum ve mutlaka bir çocuk mağazasına girdiğim zaman erkek kısmına da bakıyorum. Sarılar, yeşiller çok da hoşuma gidiyor. 




Mudo Kids,  bundan sonraki indirim amaçlı uğrak yerlerimden olacak, burası kesin .))