6 Şubat 2013 Çarşamba

%70'lerden son ganimetler

Artık markaların çoğu %70 indirimle beraber dip yaptı ve kaçırılmaz fırsatlar için son şansınız diyebilirim.


%70' lerde mutlaka tekrar Zara'ya uğranmalıydı. Bugün Tepe Nautilus' e Nisan' la ablamızı da yanıma katarak mini bir mağaza gezme turu düzenledim kendime. Kızlar, düzenlenen oyun alanında vakit geçirirken, ben de biraz bakınayım dedim. Nude tonlarda babet ve kısa topuklu bilekten bağı zımbalı süet modeli seçtim kendim için. Annem için de yumuşak deri üzerine zımba detaylı bir babet aldım. E bizim ayaklar 39, 40a girince mağazada bu numaraları bulmak hiç de zor olmadı .)




Buraya gelmişken Nisan' a bakmamak olmazdı. 9,90 tl' lik 2 tshirt, altı deri çoraplı ev patiği ile bordo mus çorap ve siyah dantelli soket çorap aldım. Bunlar da oldukça uygun fiyatlıydılar.

Koton' a mutlaka ayakkabı konusunda uğrarım indirimlerde. 19,90 tl' lik fiyatını, koyu yeşil harika rengini, altın sarısı burun detayıyla pek sevdim bu seçimimi.

 Kızım için kaşkol-boyunluk Penti indiriminden, bere ise ZaraKids.

Kaşkollarımı deve tüyü kabanımla giyerim diye düşünerek seçtim; camel rengi olanı Park Bravo' dan, su yeşili olanı Koton' dan (hem de 5,90 tl' ye) aldım.

Nisan' a uzun zamandır kemer istiyordum ama çok caf caflı olsun da istemiyordum, dilediğim gibi bir modeli Claire's indiriminden kaptım. Bir de hediye veririrm diye, bu cici kız çantasını aldım.


Koton aksesuarlarından güzel şeyler buluyorum kendime, bu taşlı papağan küpeye ba-yıl-dım!


Son olarak da Mothercare' e uğradım. Ayakkabı ve botlar çok iyi inmişti, bu botu yandan fermuarlı olması açısından ve gül kurusu pembesiyle çok sevdim. Seneye iyi günlerde giysin kızım, 38 tl idi fiyatı. İkili taytların da desen ve rengini çok kullanışlı buldum kızım için.