8 Şubat 2013 Cuma

Ekose aşkı, tüyler, çerçeveler ve bir klasik


Ekose aşkımız ailecek sürmekte. Eşimin İskoçya sevdası (balayına gitmiştik), benim de küçüklüğümden bugüne dolabımda her daim yer edinen ekoseler: etekler, atkı, bere vs. Blogta kırmızı yağmur çizmemi satışa çıkarmıştım. Çok beğenmeme rağmen iş ortamım için bayağı bir çılgın! kaçmaktaydı. Daha makul bir model aranırken Tommy Hilfiger' daki bu modeli çok şık buldum. Bunun bir de kırmızı yeşilli klasik tartan desenlisi vardı aklım kaldı ama bu kez daha ciddi bir model almayı tercih ettim.



Bu şeker uçuk pembe kumaş, yakaları etek ucu ve kolları tüylü tüylü kabanın cazip fiyatına dayanamadım. Koton' un %70' lerinden, giymek için sabırsızlanıyorum .)



Geçenlerde Suadiye' ye gitmiştik, Paşabahçe olmazsa olmaz uğrak yerlerimden. Eskitilmiş tarzda resim çerçevesi ile mutfak duvarım için çok şirin bir pano aldım.




Büyük Beymen indiriminden bu klasik çantayı aldım. İş için oldukça kullanışlı olacak büyüklüğü bakımından.