13 Şubat 2013 Çarşamba

Evmanya seçimlerim - Banyo

Bu seçimlerimde banyonun beyaz seramik ve banyo dolapları ile kaplı olduğunu hayal ettim.  

1. Era Sen ve Ben Kırmızı Shaggy Kalp Paspas - 40 x 60 cm

İçinde bulunduğumuz sevgililer günü haftasına ithafen banyo paspasını kalpli seçmek istedim.
2. Step Collection Güllü Banyo Takımı - Kırmızı

Bu güllü sabunluk diş fırçalık setini çok sevdim. Ben şahsen banyoda birden fazla banyo aksesuvarı seti olması gerektiğini düşünüyorum, buna alterantif yedekte bulundurursanız zaman zaman o takımınızı kullanarak banyonuzu yepyeni bir hale sokabilirsiniz .)




3. Cemile Le Bain Tuvalet Kağıtlığı

Şu vintage görünümlü tuvalet kağıtlığına siz de bayılmadınız mı? 

4. Dekomanya Çamaşırlık "Storage" - Kırmızı



Çamaşır ve havlu sepetleri hemn fonksiyonellik hem de görsel olaran banyoya çok sıcak bir hava katar.


 5. Taç Bambu Bornoz Seti Carlin - Kırmızı

6. Club-E El Havlusu 70x140 cm - Ponpon Beyaz

Bornoz ve havlu, en yumuşacığından banyonuza lazım !




7. Primanova Panjurlu Plastik Ecza Dolabı

Bir ecza dolabı, her evde olması gereken acil durumlar için birebir.

8. Homedics Doktor Tipi Tartı



 Ev tartısı mutlaka banyoda kendine yer edinmelidir.

9. Pratik Şeyler Çoçuklar İçin Hayvan Şeklinde Duş Başlığı | Beyaz


Miniklere banyoyu daha sevimli hale getirmek adına mükemmel bir buluş .)


10.  Attirance Gül & Nar Doğal Parfüm Diffuser

Misler gibi kokan banyolar için koku çubukları birebir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.