7 Şubat 2013 Perşembe

Evmanya seçimlerim - Yatak odası

1. Sarev  Nakışlı Pamuk Saten Çift Kişilik Nevresim Takımı Emma 

Zarif, çok karışık desenli olmayan nevresim takımları her zaman tercihim. Hele ki bembeyaz huzur verici olursa. Ürün 285,90 tl.

2. Apolena Çift Kişilik Gülün Zerafeti Yatak Örtüsü

Aynı yatak örtüsünden ben de aldım geçenlerde, markanin değişik renk yatak örtülerini seçmeniz zor olacak. Ürün 249,90 tl.

3. Gagva Oymalı Oval Ayna

 
Bu şık ayna ile yatak örtüsü uyum içinde olacak. Ürün 875 tl.

4. Gagva 95 lik Rustik Dresuar - Beyaz
 Seçtiğim aynanın hemen altına yerleştirmek üzere bu makyaj masasını düşündüm. Ürün 949,90 tl.

5 Dreamwood Renkli Petek Puf - Mor

Makyaj masası için pufu da mor seçtim. Ürün 69,90 tl.

6. Colors Home Komodin - Raflı

Yatak başlarına birer komidin, diğer ürünlerle uyumlu olacak şekilde beyaz renkte. Ürün 339,90 tl.

7. Katzze Gelincik Abajur

Komidinlerin üstüne birer abajur, ürün 174,90 tl.

8. Bulova Masa Saati

Yine komidin üzerine bir masa saati şart değil mi? Ürün 209,90 tl.

Mekanın duvarları için bu tarz tablolar ortamı daha sıcak hale getirecek. Ürün 29,90 tl.

10. Studio Tapis Sedef Fiesta Yün Tufted Halı - 160 x 230 cm

Son olarak, mekanı tamamlayan sade bir halı seçtim. Ürün 494, 90 tl.