10 Şubat 2013 Pazar

Motorcu stil kaban + 4 yeni papi



Buna benzer bir kaban modeli Zara' da görmüştüm ama indirimdeki hali bile beni aşmıştı, gereksiz bulmuştum. Aradığım bu modeli nerede buldum beğenirsiniz? Xside marka .) Hem de indirimden 59,90 tl' ye. Hemen giydim tabii alır almaz, o sebep diğer Mango militer kabanımı satışa çıkardım. İlgilenirseniz 25 tl' ye veriyorum. 





Üstten aşağıya sırasıyla; Zara, Mango ve son ayakkabı da M&S indirimlerinden dolabımda yer edindiler. Zara olan süet ve şarap rengiyle hem çok şık hem de çok rahat bir model. Mango burnu altın sarısı olan malum bir klasik, diğer soluk bazlı leopar desenli oldukça kısa topuklu ayakkabısı ise iş için ideal olacak. Son olarak, bronz parlak ayakkabı nasıl rahat anlatamam, M&S ayakkabılarını her zaman çok başarılı bulmuşumdur zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.