5 Şubat 2013 Salı

Evmanya seçimlerim - Mutfak

Evmanya sitesini beğenerek takip ediyorum, birkaç ürün almışlığım da var. İçerik zengin olunca, web sitesindeki ürünleri incelemek büyük keyif oluyor. Seçtiğim 10 mutfak ürününü sizlerle paylaşacağım.

1. Paradise Askılı 3 lü Duvar Tabağı

Bir mutfağı sıcak, sempatik hale getirmenin baş yolu, mekanın duvarlarına şirin objeler, tabaklar, mini tablolar asmaktan geçer bence. Bunun inanılmaz beğendim. Fiyatı da muhteşem, 9.90 tl.


2.  Ozyka Amerikan Servisleri


Keep Calm.. aşkı burada da devam ediyor. Bu eğlenceli amerikan servislerinin adedi 10,90 tl. Ben mavisini daha çok beğendim .)

3. Tantitoni Tepsiler


İlki, benim de evimde bir zamanlar olan (Nisan kırdı sağolsun) pembe pembe cupcake li çok cici bir model, hatta şu ara indirimde 12,90 tl. Diğer Fatmanın Eli sembolleriyle bezenmiş harika bir model, o da 16,90 tl.


4. Tantitoni Kek Fanusu

Hafif melamin kare kek fanusu oldukça hafif olması ve desenleriyle tercihlerimin başını çeken ürünlerden. 19,90 tl.

5. Tantitoni Ayaklı Pasta Tabağı 

Seriye devam, özellikle ev davetlerinde ayaklı pasta tabakları çok şık bir görüntü sergiliyor. Seramik tabak 49,90 tl.

6. The Company 2 li Kahve Fincanı

Bu cici kahve takımını yeni evli çiftlere hediye olarak götürebilirsiniz, fiyatı da ekonomik 19,90 tl.

7. Kütahya Porselen Yemek Takımı

6 kişilik 24 parçadan oluşan sarı puantiyeli yemek takımı cıvıl cıvıl görünümüyle kahvaltı masalarının vazgeçilmezi olacak. 192 tl.

8. Kikkerland Bıyık Bardak Altlıkları





Şunların şirinliğine bakar mısınız?  Esprili masalar için denenmeli. 24,90 tl.

9. Limbo Home Horoz Kupa

Siz de benim gibi kupa aşıklarındansanız, hele ki mutfak için ideal seçim olan bu horozlu kupayı mutlaka beğeneceksiniz. Fiyatı da oldukça makul, 7 tl.

10.  Tantitoni Dondurma Kasesi 

Size de tanıdık geliyor öyle değil mi? Gözlerimizin alışık olduğu bu ürün, yaz akşamları keyfimize keyif katacak, 6,90 tl.

Not: Fotoğraflar www.evmanya.com sitesinden alınmışır.