1 Şubat 2013 Cuma

Kış indiriminden kızıma düşenler-3

Daha bu sabah Yeşim-Nilsmum nils-mum.blogspot.com' la Chicco indirimi konusunda tweetleştik, ben de dün almıştım kızıma bu indirimden birşeyler. %50 olması bayağı cezbediciydi doğrusu. Evimizin karşısında e-bebek mağazasını bulunması bizim için gerçekten büyük şans. Nisan doğduğundan beri, neredeyse gün aşırı uğruyor indirim vs. takip edebiliyoruz. E-bebek' te Chicco' nun satılmasını fırsat bilerek dün uğradım ve şunları seneye için kızıma kaptım:

Pijama çocukların vazgeçilmezi. Seçtiğim cupcake desenli ve figürlü iki adet pijama yumuşacık ve oldukça kaliteli. 98 cm olarak seçtim, büyük almaya çalıştım. 25-27 TL gibi fiyatları değişiyor modeline göre. Bunun yanında, pijasada doğru düzgün düz beyaz body bulamazken, hele de indirimde olunca kısa ve uzun kollu olmak kaydıyla iki adet aldım. Bir de yaza wc çalışmalarımızda kullanmak üzere pembiş külotlar ile pantolon veya tayt üstüne rahatlıkla giyebileceği kullanışlı bir bluz alarak alışverişimi tamamladım.


Şu ara devam eden Ikea indirimine de geçen hafta bir bakalım dedik ve iyi ki de gitmişiz, yukarıdaki masa ve sandalye Nisan'ımın odasına kısmet oldu. Uzun zamandır düşünüyorduk. Genelde hep salonda oynuyordu, biraz daha odasına takılmasını arzu ediyorduk. Ikea' da kasalara doğru ilerlerken sağ tarafta bulunan fırsat köşesinde bu iki parça gözüme ilişti ve gözlerime inanamadım. Normalde aşırı pahalı bulduğumuz için daha uyguna masa-sandalye arayışındayken, sandalye 22 tl, masa ise 49 tl' ye indiğini görünce hemen kapıverdik. Teşhire konulan ürünlermiş ve çocuklar bazı kısımlarını boyamışlardı sadece, sapasağlamdılar. Düşündük temizi de alsak, alır almaz Nisan boyalarla girişecek, aynı bu hale gelecek. Bu son zamanların en memnun kaldığımız alışverişi oldu kızım için. Şimdi odasına yayıyoruz resim defteri, kalemler, kitaplar, fincan ve tabakları...Çok güzel ve verimli bir şekilde kullanıyor odasını. Bu yolla, salon da yaşanır hale geldi .)