2 Nisan 2013 Salı

Geçen haftasonundan kareler

Cumartesi sabahı 06:15 bıdı bıdı konuşan tatlı bir kız :) Tabii biz isyanlarda, daha fazla karşı koyamayarak kalkışımız, Nisan' ın süt içme/bez değişme seansları, yavaştan günün ağarması ve bizim uykudan uyanışımız. Klasik bir kahvaltı, herkesin farklı yumurta tercihleri, rafan, lop, tavada..09:30' da çıktık evden Kızıltoprak tren istasyonunua kadar nefis havada yürüdük, yoldan rüzgar gülü istedi hanım alıverdik hemen, Erenköy' e kadarki kısa tren yolculuğumuzda bize eşlik etti. Trene bayılıyor Nisan, sabahları da boş oluyor rahatça kullanabiliyoruz, trefik çilesi çekmeden şehir içi ulaşımında mükemmel bir seçenek. Erenköy babaannelere sabah kahvesi içmeye, oradan da ailecek Bostancı Erkonyalılar Etli Ekmek :) Özlemişiz, bahçede yemek de ayrı güzel. Yemekten sonra oraya çok yakın olan Meşhur Yaşar Usta dondurmacısından enfes çilekli ve bitter çikolatalı dondurmaları hüplettik. Öğleden sonra, biraz evde biraz sokakta geçiverdi böylece.

foto by hasanaksoy

Pazar, haftalar öncesinden planladığımız arkadaşlar arası brunch için yine erkenden Beşiktaş vapuruna bindik. Vapurda bir içeri bir dışarı, aa dalgalar aa kuşlar vs hızlıca geçti, ferah ferah harika havanın tadını çıkardık yol boyunca. Sonra arkadaşlarımızın evine gittik, nefis sofradan tattık, herkes Nisan' ı çok sevdi, sohbetler edildi, zaman su gibi aktı valla. Bizim hanım o gün ilk kez trençkotunu giydi havayı fırsat bilerek, ilk kıyafetiyle resim çekmemişiz, neon salopet elbisesini giymişti. Sonra bu rahat kıyafete geçtik, ve dönüş için yola çıktık, yine kısa bir vapur turu sonrası, maç kalabalığına kalmadan evimize varabildik.