15 Nisan 2013 Pazartesi

Anne-kız espadrilleri ve yeni kitaplarım




Geçen bahar-yaz boyunca ayağımdan çıkarmadığım Yargıcı espadrilimi o kadar çok giydim ki artık eskittim. Bu sezon için de geçen yaz indirimindan Mudo' dan aldığım beyaz dantel espadrili ve yukarıda gördüğünüz modeli sıkça giyeceğimi düşünüyorum, bu modelle o kadar rahat ediyorum ki! Gümüş parıltılı espadrilleri görür görmez Boyner' de alıverdim. Nisanniminki ise Mothercare pırlanta günlerinden, pembe espadril nasıl şirin, büyük aldım biraz son bahara doğru giyer diye düşündüm. 

Kitaplarım ise idefix' ten. Mesleki 3 kitap, bir de planladığımız gezi için fizibilite çalışması yapmak adına Amsterdam rehberi aldım. Daha gitmeye çok var ama elimizde bulunsun dedim. Yapı kitapları ise, kütüphanemdeki Yapı Bilgisi konusundaki kitapların arasına katıldı. Bu konuda derslere girdiğim için arşiv oluşturmakta fayda var diye düşünüyorum. Bunların dışındaki kitap ise, eski bir hocamızın kitabı, keyifle okunacak türden, çantamda yanımda şu aralar.

2 yorum:

  1. Ayy gümüş rengine bayıldımmm,güzel günlerde giyin :)

    YanıtlaSil

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.