3 Nisan 2013 Çarşamba

1773 İTÜ - Online satış

Ben ve eşim İTÜ Mimarlık Fakültesi' nden mezunuz, Taşkışla' nın yeri bizim için bambaşkadır, tarif edilemez. Yaşamın her alanında İTÜ mezunu olmanın gururunu yaşarız. İnşallah kızımız da bizim gibi arı' lı olur bir gün..

İTÜ logolu ürünlere çok geniş yelpazede ulaşabileceğiz bir web sitesinden bahsetmek istiyorum. 1773 İTÜ satış mekanı, maslak kampüs Mustafa İnan Merkez kütüphanesinde konumlanıyor, ancak gidemeyecekler için online satış imkanı var. İTÜ logolu tekstil ürünleri, hediyelik eşyalar, çantalar ve kırtasiye ürünlerinin hepsi birbirinden güzel. Sizlerle favori ürünlerimi paylaşmak istedim.















Ürünlerden elde edilen gelirin bir kısmıyla İTÜ öğrencilerine burs sağlanması ise takdire şayan. İTÜ Mezunlar Derneği' ni tekrar kutluyorum, bizlere, tüm İTÜ mezunlarına bu olanağı sağladığı için. En kısa zamanda kampüse uğrayıp kızım için sarı, üzeri minik arılı tshirtü almak için sabırsızlanıyorum :)

1 yorum:

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.