16 Nisan 2013 Salı

Penti Plajda !

Bu karanlık, soğuk, ıslak havalardan o kadar bunaldım ki, kendimi sıcacık kumsallara masmavi denizlere atmak istedim. Plaj konseptli bir post hepimize enerji verecektir diye düşündüm, az kaldı biraz daha sabredeim .) Ürünlere Penti online satıştan ulaşabilirsiniz, görseller buradan alınmıştır. 



Bu modeller geçtiğimiz yıl da oldukça modaydı, bu yıl da devam. Uzun saçlılara daha çok yakıştırıyorum doğrusu. Hasır şapkasız bir plaj düşünülemez değil mi?


Hasır veya kanvas çantalar, plajda ihtiyacımız olacak tüm gereksinimlerimizi depolamak adına kurtarıcı.


Şahsen yüzme havuzu dışında bone kullanma huyum olmasa da, modellerin şirinliği beni al diyor, bu arada altta bone de çocuklar için bir seçenek.

Güneş, en kısa zamanda bize uğraman dileğiyle..

1 yorum:

  1. hasır şapka ve çantalar çok şıkmış,aklıma erken plaj alışverişini soktunuz:)

    YanıtlaSil

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.