30 Ocak 2013 Çarşamba

Kış indiriminden kızıma düşenler-1

Kızım için indirimlerden bir sürü şey aldım seneye kışa yatırım olsun diye, çok iyi oluyor sezonda hem arayışa girmemiş oluyorum hazır oluyor hem de ekonomik açıdan gereksiz masraf olmuyor böylece. Nisan için sırasıyla; GAP, ZaraKids, KotonKids, MudoKids, C&A, M&S, LcW ve Mothercare' i denetledim. Kış denilince öncelikle bot, mont ve kışlık şapka bere geliyor benim aklıma. Gap' ten sağolsun Amerika' daki kuzenim de çok şey getiriyor ama indirimde oradan taşındığına değmeyen bazı parçalar çıkabiliyor. Ben kızıma, fuşya renkli kışlık şapka, kahve-bej puanlı, çizgili taytlar, yazlık tshirt ve şapka (erkek reyonundan) aldım.

İlk fotoğraftaki peluş pembe Hello Kitty kalpak C&A indiriminden, pembe pullu babetler ise Mothercare' den. C&A' den bir de kışlık bambili pijama takımı aldım seneye için, kalın pamuklu kumaşıyla sıcacık tutacak meleğimi .)