10 Temmuz 2013 Çarşamba

ENGLISH HOME takı kutusu ve içindekiler






Popüler alışveriş noktalarından olan English Home mağazasının en sevdiğim yanı, kendini sürekli yenilemesi ve koleksiyonlarına yenilerini eklemesi. Bu durum, onu sürekli takip edilir kılıyor biz kadınlar tarafından. Geçenlerde rastladığım bu takı kutusu renkleri ve işlevi bakımından beğenimi kazandı, içindeki katlı bölmeler sayesinde minik küpeler ve yüzükler de kolayca bulunabilecek böylece, ayrıca aynasının olması da ayrı bir güzellik katmış. Yakın  zamanlarda almış olduğum aksesuarlarımı da içine yerleştirerek sergilemek istedim bu postta. 

Öne çıkan ilk parça sanırım aynalı diye tabir ettiğimiz güneş gözlüğü .) Samsun H&M mağazasından alındı geçen hafta. Ben daha geri planda aynalı modelleri beğeniyorum bunun gibi, çok parlak ve dikkat çekici olmasını tercih etmediğimden tam aradığım gibi bir model oldu, bu aralar favori gözlüğüm oldu kendisi. 

Ojelerden bebek mavisi olan Essence-Absolutely Blue ilk kez süreceğim bugün, değişik renkler yaza yakışıyor kesinlikle. 

Baz olarak yine Essence 24/7 nail base kullanıyorum, ve oje sürdükten sonra da kalıcılığı arttırmak bakımından Rimmel Ultra Shine Top Coat işimi fazlasıyla görüyor, bu sayede biraz daha uzun bozulmadan kullanabiliyorum. Ama çocuklu bir anne olarak günde binlerde kez el yıkadığım için ertesi güne kalsa bile bana yeter diyorum .) 

Bu arada Essence Floral Grunge kolesiyonundan seyahatlarde pratik bir şekilde kullanma amacıyla aldığım mini lipgloss seti çok cici, hem yer kaplamıyor hem de 3 çeşidiyle tatillerin kurtarıcısı oluyor, tavsiye edilir. 

Bilekliklere gelindiğinde; deniz kabuklu olan H&M hasılatı, tam yazlık bir model. Diğer ise dünkü Eminönü turundan aldığım tek takı, farklı desenlerden oluşan cam bileklik.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.