3 Aralık 2013 Salı

#blogfırtınası-3.gün: London girl!

Şu ana kadar uzak, yakın anlamda bazı ülkeleri gezme fırsatım oldu. Bunun için kendimi çok şanslı sayıyorum ve aileme bana güvendikleri ve bu imkanı tanıdıkları için teşekkür ediyorum.


İster istemez gezdiğim gördüğüm yerler arasında kıyas yaptığımda, bazı ülkelerde yaşayabilirim veya yok hayır ben buradan yaşamak isteme tarzı yorumlarım olmuştur. Misal, Amerika çok güzeldi, denildiği gibi bir rüyaydı, ama yaşamımı sürdürmeyi tercih etmezdim sanırım, aşırı uzaklığı nedeniyle özellikle. Sonrasında, gezmesi pek zevkli Avrupa ülkeleri.. Gezmesi gerçekten zevkli ama oranın diline çok hakim olmadan biraz zor olurdu sanırım. Bir de Birleşik Arap Emirlikleri var ki...sanırım sadece alışverişe giderim oraya .)) 

Görüp gezdiğim yerler arasında, şu ana kadar en yaşamıma ayak uydurabileceğim Londra. Kendimi yabancı gibi değil de, oralı gibi hissettiğim, rahat, hareketli, cıvıl cıvıl... Ama puslu havasına, yağmuruna ne kadar dayanabilirim o da ayrı bir konu .)) Bir de eşimin en sevdiği ülke olan İskoçya' ya yakınlığı da cabası!

Yalnız biliyorum ki, yurtdışında yaşama düşüncesi, kendim için çook gerilerde kaldı. Sadece gidip gezmek güzel veya gelecekte kızım üniversite veya master okumak için giderse, peşine biz de düşeriz yollara! .))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.