3 Eylül 2013 Salı

Son dönem keşiflerim


Son dönemlerde satın aldığım şeyleri sizle paylaşmak istedim. Öncelikle daha önceleri de duyduğum ama hiç satın alıp incelemediğim Parents dergisi, içeriği dopdoluymuş, gerçekten doyurucu bilgiler var içerisinde, ebeveynlere tavsiye olunur.

Biraz da mesleki keşiflerde bulunmak istedim, malum yeni bir üniversite, yeni ders kaynaklarım olsun istedim. Öğrenciliğimden beri alışkanlığım olan Beşiktaş Kabalcı kitabevinden Yapı ile ilgili bir kitap seçtim, ders notlarımı zenginleştirmek istiyorum çünkü.

Stradivarius' un artık diplerde olan indiriminden en son ganimet, bu zımbalı-süet bot, kısa boyu ve düz tabanıyla çok rahat edeceğimden eminim yeni sezonda.

Koton' da cep telefonu kabı ilk kez gördüm, gerçekten bu marka aştı gitti durdurulamaz halde, dolu dolu her mağazası, indirimleri de nefisti. Güllü model S3' üme bambaşka bir renk katacak.

Rival de Loop, Rossman' larda satılan bir kozmetik markası, ben de Nişantaşı' ndaki mağazaya uğramıştım geçenlerde, vazgeçemediğim oje rengi olan bordo renginden kapıverdim, deneyeceğim yakında. 

Son olarak da, altın rengi H&M yılan yüzüğümü baş parmağımda denedim, şık buldum, zaten takılardaki fiyat uygunluğu malum, gönlün geçse dert etmiyorsun fazla para vermediğinden .) Bu arada, büyük resmini çekmeyi unuttuğum siyah suni deri- zımbalı fiyonk toka ise elbette ki Nisanni' me, asi kıyafetleriyle çok yakışacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.