15 Temmuz 2013 Pazartesi

Pazar alışverişlerinden - Nautilus



Pazar sabahları Nisan' la birlikte genelde anne-kız gezmesi yaparız, bu esnada babamız dinlenir, öğleden sonrayı da Nisanni babayla takılma şeklinde geçirir. Başka türlüsü olmuyor, ancak bu şekilde iş bölümü yapmamıza rağmen ikimiz de pazar akşam üstü itibariyle perperişan yerlerde oluyoruz karıkoca, ne olacak bu halimiz bilmiyoruz? Supradyn bile kar etmiyor, o kadar enerjisiz kalıyoruz ki bazen çok üzülüyorum ailem uzakta olduğu için, diyoruz en azından 1-2 saat bile yardım yeter, ama napalım eldeki koşullar bu şekilde diyerek sağlık olsun geçecek şeklinde telkinlerde bulunuyoruz karıkoca. Sağolsun bakıcı ablamız ayda 1-2 kez haftasonu 3-4 saatliğine geliyor, onsuz napardık hiç bilmiyorum.. Ama inanılmaz bir yorgunluk üzerimizde atamadığımız; çocuk büyütmek, öyle böyle değil, bilenler bilir.. Neyse biraz iç dökmeden sonra konumuza dönelim..

GreenGate markasının Tepe Home' un Cevahir ve Nautilus mağazalarına geldiğini geçenlerde ig' den öğrenmiştim. Dün sabah da Nisancık' la birlikte erkenden gittik kimsecikler yokken, ama çocukla rahat bakmak ne mümkün, zaten bir kısım bayağı bir talan edilmişti reyonda. Beğendiklerimden, özellikle yanımda taşıyabileceğim hafif seçenekler aldım. Mini şekerlik yıllar yılı kullanılası, latte bardağı - başka birşeyler ikram ederim içinde diye düüşündüm, minik bir örtü, cupcake&dondurma kaplarını alıp çıktım. Fiyatların orta düzeyde olduğunu belirtmek isterim.


Daha bu yazın başında, parkta üç şapka kaybeden Nisanni' ye hazır indirime girmişken seneye için bir model seçtim Accesorize' dan. Kedi şeklinde, kulaklarıyla pek cici bişiy .) 20 tl ye düşmüş.




LcW yine beni yanıtlmadı, içime sinen indirimli iki parçayı alıverdik. Sarı puantiye, penye elbisenin kırmızısı da mevcut, biz buna bayıldık. Alttaki leopar desenli jean pantolon da sonbahara hazır olacak, bu iki parça da 15 tl. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.