27 Haziran 2013 Perşembe

Huggies ile Yepyeni Bir Bebek Bezi Deneyimi





Beklenen FikriMühim kitim elime ulaştı! Huggies' in kız/erkek bebeklere özel çıkardığı bebek bezi ile geçen haftalarda gerçekleştirdiğimiz İzmir gezimizde tanışmıştık aslında. Çok da memnun kalmıştık. Yazın sıcak ve nemli günlerinde pişik olur mu diye düşünmedim değil, ancak gerçekten kupkuru tutmuştu yavrumun popişini. 

Hediye kiti içersinde, 4 adet kızlar için deneme bezi, tanıtım broşürü, 10 adet indirim kuponu, magnet çerçeve ile mini bir defter hazırlanmıştı. Bu arada desenine anne-kız ba-yıl-dık! Yazı bez üstü elbise ile geçiren Nisanni  bu şekilde şıklığından da ödün vermeyecek .) 

Kızlar/Erkekler için ayrı ayrı, özel hazırlanmış yapısı ile gerçekten büyük bir yeniliğe imza atmış Huggies! 

2 yorum:

  1. Blogunuzu inceledim çok beğendim. Ben de bloğuma beklerim.

    Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma, hemen incelemeye alacağım ben de, sevgiler.

      Sil

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.