12 Nisan 2014 Cumartesi

Çocuk modası: Mudo Kids bahar kombinleri







Online shopping siteleri benim kurtarıcım her zaman. Mağaza mağaza dolaşmak gerçekten zaman ve büyük enerji istiyor. Bir markanın her ürününe her mağazadan ulaşmak her zaman mümkün olmuyor veya beğediğiniz bir şeyin bedeninin bulunamama sıkıntısı olabiliyor. İşte böyle anlarda, mis gibi internet satışı devreye giriyor, hem ilk çıkan ürünlere kolayca ulaşabiliyorsunuz hem de stoklarda bedeni var mı yok mu kontrol edebiliyorsunuz kolayca. www.mudo.com.tr de benim için o sitelerden biri. Kendime, kızıma, eşime ve evime bir sürü şeyi kolayca zaman kaybetmeden bulabiliyorum, hem de sanal mağaza gezmek bana oldukça da keyif veriyor.

Bu kez kızım için, tshirt-etek, gömlek-tayt ve elbise-espadril kombinleri yaptım Mudo' nun sitesiden. Bu parçaları çapraz şekilde match yaparak kombinlemek de mümkün. Özellikle geçen yaz kızımın sıkça kullandığı espadriller oldukça konforlu. Hem cırt cırtları ile giyimi kolay hem de pullu görüntüsü ile oldukça stylish :) 

Her yerde rastladığımız sarılar, puanlı ve çiek desenli cicilere MudoKids de yer vermiş gördüğünüz gibi. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.