20 Ekim 2013 Pazar

Son H&M beğenilerim





H&M yeni gelenler kısmına tıklamaya bayılıyorum, hemen her mağazaya ürünler gelmiyor tabii. En son Zorlu AVM' yi gezebilmiştim, çok büyük en güzel mağazası H&M' in İstanbul'daki. Orada üsttekilerin çoğuna rastlamadım geçen haftasonu, belki ileriki haftalarda eklenir ürünler. Üstteki giysilerini ciciliği beni benden aldı.)



Kadın reyonundan ise, üstteki acı kahve deri taytı çok beğendim, hep siyaha rastlıyoruz, bu çok kullanışlı olabilir benim gibi kahve tonu da severler için. Bershka'dan bu sezon bordo deri tayt da işimi fazlasıyla görecek o kesin, daha karanlık günlerde giymek üzere bekletiyorum şimdilik dolapta. Bu model etekleri de seviyorum ama kendimde henüz giymeye hazır değilim, pek kısa gibi geliyor bana, belki zamanla gözüm alışır. Cluct ise 35 tl gibi bir rakamla satışa çıkarılacakmış, mağazada henüz görmedim ama siyah-altın severler kaçırmasın, ızgara modeli ve uzun zinciriyle özel geceler için pek şık.

Ne derler H&M' e doyum olmaz, şimdilik bu kadar, iyi haftalar herkese .))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.