8 Mayıs 2013 Çarşamba

Bundan böyle herşey ortopedik!





Geçen haftaki doktor kontrolümden sonra hayatımı belimi korumaya yönelik yeniden yapılandırmaya karar verdim. Bu sebeple, geçmiş postlarda bol bol ayakkabı satışı var, topuklu ve dümdüz babet bana yasak! Hiç giyemediğim tertemiz modeller de var, uygun fiyatla elimden çıkarıyorum, sağlık için yapacak birşey yok, ne yapalım..Ve sonrasında Camper' lara saldırdım. Ortopedik rahatlık denilince akla gelen ilk markalardan olduğu için hemen yaz için müthiş yumuşak, hafif, hem de model olarak şık bir seçim yaptım. Ortopedik ayakkabı denilince genelde babaanne modeli ayakkabılar var piyasada, bu açıdan Camper tasarımları oldukça modern ve bizlere daha çok hitap ediyor. 2. olarak da genel bir model olan düz kahverengi ayakkabı aldım, nasıl rahat ediyorum anlatamam, bundan önce neden dümdüz babet giyeceğim diye ısrar etmişim anlamıyorum, inşallah bel ağrılarıma olumlu katkısı olacak bu ayakkabıların. Elbette yatağımızın da ortopedik olmasını doktor istedi, ben de araştırmalarım sonucunda Tempur markada karar kıldım, yalnız biraz tuzlu! Ama söz konusu sağlık olunca, insan en doğrusunu seçmek zorunda. Doktorumun ayrıca verdiği egzrsiz hareketlerini her gün tekrar ediyorum ve havuz..Haftada 3 kez artık yaşam stili haline getireceğim, neyse ki Moda civarında ısıtmalı kapalı havuzu olan bir spor merkezi buldum, artık ikinci adresim orası! Herkese sağlıklı günler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.