26 Şubat 2013 Salı

Oğlum olsa ona neler alırdım? - LcW bahar seçimleri

Ben hamileyken nedense oğlum olacağına dair bir rüya görmüştüm. Bilinçaltım böyle düşünmüş olacak .) Ama Nisan' ımızı hayatımızı daha da renklendirdi, kız çocuk gerçekten bambaşka.

Kızım için mağazalarda bakınırken mutlaka erkek reyonunu da ziyaret edenlerdenim. Hem herşeyin pembe mor olmasından hoşlanmıyorum hem de o reyon da ilgimi çekiyor. Bugün eğer bir oğlum olsaydı ona bahar alışverişinde neler bakardım diye düşündüm ve Lcw online shop' tan bazı seçimler yaparak sizlerle paylaşmak istedim.

Renk renk çizgili tshirtler


Uzun kollu penyeler



Dış giyim seçimleri: hırka, puf yelek ve kısa bomber mont
 
Özel günler için şık bir kareli gömlek



 
Rengarenk ve ekose şort ve pantolonlar


Yumuşacık pijama takımlar

Olmazsa olmaz: salopet


Cici papiler



Vee mini mini çoraplar ile muhteşem şapka








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.