30 Ocak 2013 Çarşamba

Kış indiriminden kızıma düşenler-2



M&S' dan kışlık kahve kürklü bot ile Mothercare' den kışlık pembe puantiye montu, ayrıca çok bayıldığım KotonKids elbiselerinden ve yeni keşfettiğim MudoKids reyonundan (özellikle görünce çıldırdığım keep calm..yazılı olan) tshirtlerden de seneye yatırım olarak kızımın dolabına kattım. Bunları ve pek tabii ZaraKids ganimetlerini de bu posta sakladım :)
Montları mutlaka bir yaş büyük alıyorum, içine kazak vs giyince kızım darlanıyor, ferah ferah giymek istiyor. Süet acı-kahve kenarı kürklü ponponlu bot, yine tapılası parçalardan .) Gümüş gri içi kürklü ev papisi de H&M, çok tatlılar değil mi?
Zara indirim ise, efsane biliyorsunuz, o kalabalık, o savaş alanı gözümden gitmiyor..Leopar kürkü oradan hızlıca kapıp çıktım ilk gün, daha fazla dayanamadım, sonraki günlerde aşağıdaki penye bluzları ve tayları dolabımıza kattım. Kısa, tokalı bot ise Mothercare outletten, Demsa' nın Optimum mağazasından, geçen gün yine gitmiştim de bunların yerinde yeller esiyor maalesef çocuk ürünü çok kısıtlanmış.



Gelelim KotonKids' e.) Büyükler için ne varsa, ne modaysa aynısını daha da şirinleştirerek yapıyorlar. İndiriminden şık, aristokrat tarzı elbiselerinden, meşhur reklam elbisesi ile Chanel modeli şık hırkasını Nisan' ıma seçtim. 




Cevahir alışkanlıklarımın baş kahramanı olan Debenhams' a denk gelirsem mutlaka uğrarım. Kızım için de özel gün elbisesi aldım, brokar kumaş gümüşlü-sarılı çok şık bir model. Yaza düğün derneklerde boy gösterir bu cicisiyle .)
 Son olarak, LcW. Bazen tam istediğim gibi, çok güzel şeyler çıkıyor. Kırmızı kadife pantolon istiyordum. Gitmişken ona uygun kolları ve önünde tül detayları olan cici bir bluz da kapıverdim.