12 Şubat 2014 Çarşamba

Hızlı ve sorunsuz alışveriş tecrübesi: Morhipo


Bir Boyner Holding kuruluşu olan Morhipo, açıldığı günden bu yana, içeriğini genişleterek online alışverişe hizmet sunmaya devam eden bir firma. Son olarak eklenen kategorilerden olan "Çocuk" kısmına bir göz atmak istedim. Malum, çocuklarımız hızla büyüyor ve sürekli bir ihtiyaç söz konusu. Hem de her konuda, gelişimine bağlı olarak oyuncak/kitap seçimi, elbette giyim konusu ve gıda alışverişi.. Bu bahsettiklerim içinde gıda hariç .)) her türlü ihtiyaca cevap veriyor Morhipo gördüğüm kadarıyla, alt başlıklarda yok yok: puset, oto koltuğu, bebek beslenmesi, güvenliği, çocuk giyim, oyuncak, hobi ve kırtasiye malzemeleri ile hatta çocuk odası için mobilya ve aksesuar.. 

Nisan için özellikle ayakkabı ve giyim konusundaki gelişim hızına yetişmekte zorlanıyorum, çok şükür tabii .))
Seneye kış için bot bakındım öncelikle siteden, ancak daha sonrasında tam gün yuvaya başlaması itibariyle en sık gereksinimlerinden biri olan eşortman takım almakta karar kıldım ve üstteki gibi hemen sepete attım .))



Ertesi gün Morhipo'dan mailime ürün tedarik edildi yazısı geldi, hızına hayran kaldım doğrusu.. Ve çarşamba verdiğim sipariş cuma günü oldukça hızlı ve sorunsuz bir şekilde elimde oldu. 


Aslında cumartesi günü kızıma giydirmiş bir şekilde resimlecektim, ancak şu ara inatçı bir keçiden farksız olan kızım buna imkan tanımadı .P Ama ben de sizlerle paylaşmak istedim, üstteki toz pembe Adidas eşortman takımı, yanlarındaki rengarenk çizgileri ile ilkbaharda kızımın favorisi olacak eminim, üstelik fiyatı da aynı markayı satan yerlere göre gayet iyiydi bunu da eklemek isterim. İnşallah sağlıkla güzel günlerde giyer miniğim .))

Morhipo alışveriş tecrübesine imkan veren Fikirdenk' e de ayrıca teşekkür ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.